dissabte, 15 de febrer del 2014

ENREGISTRAR UNA OBRA LITERÀRIA ARA COSTA MÉS DEL DOBLE!

Quina wertgonya de ministeri de cultura que tenim!!!

Ahir, dia dels enamorats, per a demostrar el meu amor per la literatura vaig enregistrar tres obres literàries al Registre de la Propietat Intelectual, a Barcelona. 

Quina va ser la meva sorpresa quan em van dir que la taxa per cada registre havia passat dels  5.40 € que pagavem fina ara  a 12 €. Més del doble!

I no només això, sino que a la fulla de registre de una de les obres, que consisteix en un recull de 11 relats, vaig haver de escriure que “és una col·lecció perquè els relats són un sol concepte”, o sigui, que tenen punts en comú. 

Ja em fastidia haver d’explicar el què escric, cóm ho escric i per què ho escric però, a més, en cas de què els relats fossin indepenents i no haguessin tingut un nexe comú (sort que no era així) hagués hagut de pagar 3 € més per cada un dels contes. El registre de la col·lecció de relats m’hagués sortit per... ta ta ta chan... 45 €.


Però en quin món vivim! Què passa amb el ministre Wert? No en té prou en pujar les taxes als consumidors de cultura que ara ens les puja també als pobres creadors? Que no sap ell que molts de nosaltres ni tan sols podem viure només de les nostres creacions, i que ja ho teníem difícil abans de la pujada de l’IVA cultural? Què és el què preten, acabar amb la cultura en temps rècord?

Ja pots comprar els Contes de Muniatto a Amazon

TALLERES DE ESCRITURA ONLINE

Apúntate a mis talleres de escritura de www.portaldelescritor.com

TALLERES TRIMESTRALES
Matrícula abierta cada tres meses::
15 de Enero / 15 de Abril / 15 de Julio /15 de Octubre


TALLERES DE TRES QUINCENAS
Matrícula abierta cada seis semanas:
15 de Enero / 1 de Marzo / 15 de Abril / 1 de Junio / 15 de Julio / 1 Septiembre / 15 de Octubre / 1 Diciembre